Ai dreptul deplin sa returnezi produsul cumparat in timp de 14 de zile calendaristice de la primirea coletului (dreptul de a renunta la comanda).
Nu trebuie sa dai motivul returnarii (renuntarii), desi am fi recunoscatori pentru o astfel de informatie - o vom folosi pentru a crea si a va oferi ceea ce ati dori si pentru a imbunatati calitatea serviciilor.
Atenție:Produsele personalizate la cerere se exclud de la posibilitatea de returnare conform art. 16, lit. c din O.G. 34/2014.
CUM SA RETURNEZI PRODUSELE?
Pentru realizarea returului (returnarea comenzii) ai 14 zile calendaristice de la data primirii coletului. Nu uita sa atasezi coletului factura si sa nu provoci daune produsului (rupere, spargere si alte actiuni de natura sa ii afecteze integritatea).
Contravaloarea produsului va fi rambursata in cel mult 10 zile calendaristice de la confirmarea returului in contul curent (RON) indicat de tine.Pentru comenzile platite cu cardul, suma va fi returnata pe acelasi card utilizat la tranzactionare, in decurs de 10 de zile de la acceptarea returului.
Completeaza formularul de retur de pe site, impacheteaza produsul returnat si impreuna cu originalul sau copia bonului fiscal (sau facturii), trimite-l la adresa: Str. Praidului, nr. 150, Loc. Sovata, Jud. MS, cod 545500. Costul transportului va fi suportat de catre expeditor.
Ai grija de coletul tau! Pentru siguranta produselor, iti recomandam sa alegi firme de curierat sau sa trimiti coletul solicitand confirmarea primirii.
Iti vom fi recunoscatori daca produsul va fi impachetat in ambalajul original al producatorului.
TINE MINTE
- Returnarea o faci pe cost propriu, cost care nu va fi rambursat.
-Nu poți denunța unilateral la produse personalizate la cerere
- Esti raspunzator pentru diminuarea valorii produsului, ca urmare a utilizarii lui intr-un mod care trece peste cel necesar pentru a constata caracteristicile functionarii produselor.
- Nu uita sa atasezi originalul sau copia dovezii de cumparare (factura).
- Termenul returnarii platii poate fi de pana la 10 zile de la primirea returnarii in depozitul BABUR.ro sau de la livrarea de catre tine a dovezii returnarii lui, avand in vedere care din intamplari va avea loc mai devreme, in baza legislatiei in vigoare.
- Daca comanda a fost platita la livrare, lasa-ne numarul contului in care trebuie sa transferam banii. Daca ai platit online, iti vom rambursa suma prin transfer bancar.
- Nu ne trimite colete "cu plata la livare" – nu avem posibilitati tehnice de a primi un astfel de colet.
- Avand in vedere siguranta coletului si timpul de livrare al acestuia, sugeram sa trimiti produsele printr-o firma de curierat sau folosind optiunea "Confirmare de trimitere" / "Colet recomandat".
ATENTIE!
In cazul in care produsul retur trimis de tine a ajuns desigilat / deteriorat / rupt in depozitul nostru, acesta va fi refuzat si intocmit un proces verbal, urmand ca firma de curierat sa stabileasca vinovatul si modul de despagubire, daca va fi cazul. Drept urmare, ambaleaza bine produsul pentru a evita astfel de neplaceri!
SESIZARI
Daca doresti sa iei legatura cu noi cel mai bine este sa ne dau un measaj la adresa de e-mail: contact@babur.ro