Mobilierul fabricat de BABUR este garantat pe perioada de 12 luni. Perioada este luată în calcul de la data livrării de către curier sau data ridicarii de la sediul societății.
Acest certificat oferă garanţie pentru toate părţile componente ale mobilierului, excepţie făcând componentele fabricate de către terţe părţi (șuruburi, accesorii etc) care sunt garantate direct de către producătorii acestora. Acest certificat de garanţie nu se referă, nu modifică şi nu înlocuieşte garanţia componentelor realizate de aceşti producători.
Pentru toate piesele de mobilier se asigură garanţia pe o perioada de 1 an, timp în care vom înlocui/repara piesa de mobilier pentru defecţiunile constatate.
Garanţia se aplică pentru:
Această garanţie nu acoperă defectele apărute că urmare a altor cauze, cum ar fi:
De asemenea este inevitabil că nuanţele/ culorile pieselor înlocuite să nu difere de culoarea pieselor orginale. Însă Excutantul va face tot posibilul să asigure nuanţe cât mai apropiate de cele originale, astfel încât diferenţele să fie cât mai puţin vizibile sau chiar neobservabile. Totuşi executantul nu poate fi făcut răspunzător de diferenţele de nuanţe ale pieselor înlocuite la intervale diferite de timp.
Pentru a beneficia de garanţie, clientul trebuie să notifice în scris Executantul pe adresa de mail contact@baburdesign.com şi să prezinte dovada plăţii şi prezentul certificat de garanţie, specificând defectele constatate. Clientul va permite accesul reprezentantului executantului pentru a face constatările. Executantul va face toate eforturile pentru a asigura satisfacţia clientului prin a soluţiona cât mai rapid solicitarea clientului atâta timp cât se vor îndeplini toate condiţiile expuse mai sus. Termenul aproximativ de finalizare a reparaţiilor necesare se va estima în funcţie de daunele constatate şi de specificaţiile proiectului.
Producătorul va fi exonerat de orice răspundere în cazul în care clientul nu anunţă cât de repede cu putinţă despre defecţiunea apărută sau în cazul în care intervine cu reparaţii proprii asupra unei defecţiuni apărute.
Clientul va avea aşteptări rezonabile în ceea ce priveşte produsul, caracteristicile şi durabilitatea produselor.